28 Lis Brak komentarzy admin Xplore , ,

Każdy z nas chce wyglądać szczupło i atrakcyjnie. Aby uzyskać wymarzona sylwetkę konieczne są: zbilansowana dieta oraz ćwiczenia.

Ćwiczenie w domu bez sprzętu, dieta bez dietetyka
Większości z nas wydaje się, że nie zrzuci zbędnych kilogramów bez kosztownych ćwiczeń na siłowni i spersonalizowanej diety. To oczywiście nieprawda. Jeżeli nie mamy dużej nadwagi z łatwością możemy sobie poradzić z nadprogramowymi kilogramami we własnym zakresie.

W internecie znajdziemy samouczki z całymi zestawami ćwiczeń. Możemy je wykonywać w domowym zaciszu. Do takich ćwiczeń nie jest nam niezbędny specjalistyczny sprzęt. Wystarczy komputer z dostępem do sieci, ulubione dresy i butelka wody niegazowanej. Jeśli chodzi o plan odżywiania to w większości przypadków wystarczy racjonalnie ograniczyć tłuszcze i cukier. Jeżeli do tego dodamy zwiększoną aktywność fizyczną już po miesiącu powinniśmy zauważyć pierwsze rezultaty. Musimy uzbroić się w cierpliwość, zbyt szybkie chudnięcie narazi nas na nieprzyjemny efekt jojo. Organizm musi się przyzwyczaić do zmienionego stylu życia, a to może trochę potrwać.

Nie mam czasu na ćwiczenia…
Brak czasu to fantastyczna wymówka. Przecież każdy chodzi do pracy, prowadzi dom, uczy się. Gdzie tu zmieścić trzydzieści minut treningu? Jak to mówią dla chcącego nic trudnego. Ćwiczyć można praktycznie wszędzie, nawet podczas oglądania ulubionego programu telewizyjnego…

Wizyta u lekarza
Zanim rozpoczniemy zmianę stylu życia przydałoby się wybrać się do lekarza pierwszego kontaktu, który skontroluje ogólny stan naszego zdrowia. Dzięki temu możemy być pewni, że ani sposób odżywiania ani treningi nam nie zaszkodzą.